מתי התוכן הוא מלך?

בשנת 1996, טבע ביל גייסט את המושג ״התוכן הוא מלך.״ נדמה שמאז, יש שימוש גדול ורחב במטבע הלשון הזו עד כי היא הפכה לשחוקה וכאילו ניטלה ממנה ההילה. 
 
אם נבחן רגע את המושג ״מלך״, הרי שמלך הוא מישהו מורם מעם, כזה שיכול לחולל שינוי, שיכול להוביל, ולהנהיג, בעל חוכמה וידע. אם אקח את התכונות הללו ואחבר את זה ל ״תוכן״ הרי אלה בדיוק הדברים שארצה שהתוכן יעשה עבור העסק שלי. 
אז איך עושים את זה? האם תוכן יכול לעמוד במשימה הזו? ולמה בכלל העסק שלי צריך את זה?
 
ידע הוא כוח
אם בתוכן שאני מפרסמת יש עומק, חידושים, אם הוא נותן פרספקטיבה רחבה ושופך אור על מגמות מהארץ ומהעולם הקשורות לתחום ההתמחות שלי, הרי שבמקרה כזה, התוכן שלי יוצר הרחבה מעבר לעסק עצמו. התוכן נותן ערך ייחודי ובתוך כך עוזר לגבש תפיסות לגבי העולם שבו הוא מתקיים. התפיסות הללו, יכולות לשרת בעתיד את העסק שלי.
 
מה הסיפור
אחרי שהבנתי שידע הוא כוח ואני מבינה שאני רוצה לייצר תוכן איכותי. אני צריכה למצוא מה הערך הייחודי שהעסק שלי יכול לתת ללקוח. כשיש לי ערך ברור אני יכולה להתחיל לחפש מה התוכן המתאים לי. לבנות את הסיפור, את השפה ואת האופן בו אציג אותם. באמצעותם אני יכולה ליצור את התדמית של העסק שלי ושל תחום המומחיות שאני מציעה.    
 
התמחות
על מנת לייצר תוכן שיהיה ״מלך״, אני צריכה לתכנן אותו באופן אסטרטגי. כמו שאני מתכננת כל תכנית לגבי העסק (תכנית עסקית, תכנית שיווקית, תכנית פיננסית). אחר כך צריך ליצור אותו ולהפיץ אותו במקומות הרלוונטיים לעסק שלי. את התוכן יש לנהל, לבדוק ולשפר באופן קבוע ובשיטתיות. על מנת לעשות את כל אלה, כדאי שיהיה אדם מקצועי שיודע לעשות את כל אלה- אדם שמתמחה בכתיבה ובהבנה של העולם הדיגיטלי גם יחד.   
 
מערכת יחסים
באמצעות יצירת תוכן איכותי אני מייצרת עם הלקוחות שלי מערכת יחסים לטווח ארוך. (בניגוד לפרסום שהוא קצר טווח ומייצר אינטראקציה חד-פעמית) ומי לא רוצה לקיים מערכת יחסים ארוכת טווח עם מלך?
רוצים להפוך גם את התוכן שלכם למלך?  צרו איתי קשר