כתיבה שיווקית
מה להגיד על המוצר כדי שלא יהיה אחד מני רבים? איך לייצר לו ערך ייחודי? איך לגרום לו לעבוד בקידום האתר שלך? ואיך עושים את זה בזמן שיש לך עסק לנהל? אני אמצא עבורך את המילים שיקלעו בול למטרה, אדייק, אחדד ואשחיז עד שיביאו לתוצאות.
תוכן לאתרי אינטרנט
אחד הדברים החשובים שאתם צריכים לתת עליהם את הדעת כשאתם בונים אתר הוא איך לכתוב על המוצר או השירות שאתם מוכרים. מה להכניס, באיזו שפה, באילו מילות חיפוש מדויקות להשתמש כדי לקדם אותו וכמה טקסט צריך להיות בו. לה שאלות חשובות שאין להן תשובה אחת, כי כל עסק הוא ייחודי וכל עסק זקוק להתאמה אישית של התוכן. המילים באתר יישארו אתכם לאורך זמן, אל תקלו בהם ראש.
עריכת תוכן
הטקסט לא מצליח לעבוד עבורך אבל אין לך מושג למה? האם זו הפתיחה שצריכה להיות? אילו מילים תהיינה מדויקות יותר? אולי יש דברים שחוזרים על עצמם? עריכה מקצועית, תהפוך כל טקסט למהודק, ממוקד, ברור וקוהרנטי. מאמרים, כתבות, קטלוגים, עלונים וכל תוכן שיווקי אחר.
מיתוג מא׳ – ת׳
פתחת עסק ואין לך מושג בכל מה שקשור למיתוג, בניית אתר ומדיה דיגיטלית. אילו מסרים להוציא החוצה אל קהל היעד? באילו פלטפורמות? ומה המסרים הפנימיים מול העובדים? אין צורך להילחץ, אני אלווה אותך יד ביד לכל אורך התהליך ויחד עם הצוות המקצועי שאיתי, נבנה את הנראות של העסק שלך, נכתוב את המסרים ונבנה את הפלטפורמות הדיגיטליות המתאימות למוצר או השירות הייחודי שלך.
שם לעסק
בחירה נכונה של שם לעסק שלך תהווה חלק מההצלחה שלו. שם טוב יצליח להעביר את היתרונות הבולטים של העסק, המאפיינים הייחודיים שלו ואת המסר השיווקי שלו. אז איך בוחרים שם לעסק שיהיה קליט, ברור וימכור את המוצר שלך? אפיון מקצועי של מטרות, קהל יעד, וביצוע תחקיר מעמיק על התחום, יבטיחו לך בחירה נכונה.
בניית תכנית אסטרטגיית מדיה
אחד האתגרים הקשים העומדים בפני בעל עסק במצב של ריבוי רשתות חברתיות הוא ההחלטה באיזו פלטפורמה להשקיע את הזמן והאמצעים. בניית אסטרטגיה תקשורתית היא הדרך הנכונה להבטיח שהעסק שלך ישווק את עצמו בפלטפורמות הנכונות. יציאה לדרך עם אסטרטגיה ברורה, היא המתכון להצלחה.
הפקת ערכת קלפים
כיום ניתן לראות בשוק שימוש גובר בקלפי אסוציאציות, קלפים אימוניים, קלפי טיפול, קלפי השראה וקלפי עבודה שונים. הקלפים הפכו לכלי שימושי המניע אנשים לפעולה באופן אסוציאטיבי, נעים, מחבר ומקרב המייצר אפשרות להיפתח מתוך פעולה שאינה דידקטית.
בעבודה משותפת נגדיר מטרות, נאפיין צרכים, נייצר את הפעולה המשחקית, נחליט על המבנה הנכון עבורנו וניצוק לתוכו את התוכן רלוונטי. לאחר כל אלה נצא לעבודה העיצובית והפקת ערכת הקלפים.
כתיבה לרשתות חברתיות
מה עובד לנו ברשת החברתית? מה תופס אותנו? כתיבה לרשתות חברתיות צריכה להיות בשפה פשוטה, מדודה, קצבית ובעלת מסר חד וברור. אם יש מקום להומור ולשנינות, עוד יותר טוב. כל מה שימשוך את הקורא להשתהות עוד רגע ויניע אותו לפעולה.