העסקים שמצאתי שם עבורם

מציאת שם לעסק, היא אף פעם לא משימה פשוטה משום שמעורבים בה רגשות רבים.

אנחנו כל כל מתרגשים מהעסק החדש ומהחלום שלנו שעומד להיוולד, עד שאנחנו רוצים שהכל יהיה מדויק ומושלם. אבל מה שקורה לא פעם זה שאנחנו מתבלבלים כל כך שאין לנו קצה חוט. לכן כדאי לערב בתהליך אדם חיצוני ומקצועי עם הבנה וידע כיצד לעשות את התהליך נכון והכי חשוב אפקטיבי, כך שבסופו של התהליך תצאו עם שם מדויק שישקף בדיוק את העסק שלכם, את המהות שלו והערכים המנחים אותו. 

אז הנה כמה דוגמאות לעסקים שעזרתי להם למצוא שם

מציאת שם למרכז מבקרים

מציאת שם למרכז מבקרים המבקש להאיר את שורשי הזהות היהודית באמצעות חוויה אינטראקטיבית. 

המרכז הוא חלק מבית חב״ד באשדוד.

 

הערכים המובילים:

  • מסורת ותרבות יהודית עתיקת יומין
  • הענקת נקודת מבט רעננה על המקום והדת של היהודים
  • הענקת שייכות לכל המבקרים
  • מקום מזמין ומקרב לבבות

השם הנבחר:

מְאוֹרוֹת

מרכז מבקרים חווייתי לסיפור היהודי

הרעיון העומד בבסיס השם הוא, מצד אחד מוטיב האור החוזר על עצמו במסורת היהודית (מבלי להשתמש בשמות קיימים)  ומצד שני שם הלקוח מהתורה.

 

עיצוב גרפי: סטודיו ענת פרידמן

קישור לאתר מרכז מאורות

מציאת שם לסטארט-אפ ישראלי שפיתח כדור לטיפול בדיכאון וחרדות ללא תופעות לוואי

הערכים המובילים:

  • ללא תופעות לוואי
  • נחקר קלינית
  • מתאים לקהל בטווח גילאים מגוון – ילדים, נוער ומבוגרים
  • מיועד גם לשיווק גלובלי לכן השם צריך להיות באנגלית

השם הנבחר:

שם החברה – NOVELSENSE

שם התרופה – NOVELLEXE

הרעיון העומד בבסיס השם הוא להעניק את הגוון של החדשנות ולכן החצי הראשון של השם הוא NOVEL (חדש) והחצי השני – SENSE מדבר על התחושה וההרגשה שתיווצר כתוצאה מהשימוש בתרופה החדשנית. כמו גם מאפשרויות חדשות לחיים שיתאפשרו כתוצאה מהפחתת החרדות והדיכאון.

 

עיצוב גרפי: סטודיו שרון לרמן

קישור לאתר novelsense

מציאת שם לחנות ecommerce המתמחה במוצרים מעוצבים לתינוקות ולילדים בגילאים 0-5 בהתאמה מלאה ללקוח (קסטומיזציה)

הערכים המובילים:

  • מוצרים מותאמים אישית לתינוק
  • הילד שלך אינו כמו כולם, הוא יחיד ומיוחד
  • שם בלועזית שיתאים בהמשך למכירה לפלח שוק מחוץ לישראל
  • חנות מקוונת ידידותית למשתמש

השם הנבחר:

UNIKID

Unique kids, Unique design

הרעיון העומד בבסיס השם הוא להדגיש את הייחודיות של הילד, כך שמי שנכנס ורואה את השם מבין מיד שמדובר כאן במוצרים ייחודיים לילדים ייחודיים.

 

קישור לאתר UNIKID

מציאת שם לקונדיטוריה ישראלית-יהודית הנמצאת בנאפה וואלי, קליפורניה

הערכים המובילים:

  • כמו בבית – טעים, פשוט וטרי
  • חיבור בין מסורתי למודרני/עכשווי
  • ארץ ישראל פוגשת את נאפה וואלי
  • נוסטלגיה
  • שורשיות
  • קיבוץ גלויות – מתכונים מסביב לעולם
  • השפעות מבחוץ: עמים, קהילות, עדות
  • הערכים הרלוונטיים: | נוסטלגיה | שורשיות | השפעות מבחוץ | קיבוץ גלויות

השם הנבחר:

THE TISH.NAPA

PASTRY CHEF

הרעיון העומד בבסיס השם נלקח מההיסטוריה היהודית.

הטיש (שולחן) היה מאפיין בולט של החסידות מעין כינוס קהילתי בצורת ארוחה פולחנית שבמהלכה הרבי שהחזיק את בית ׳החצר׳ וחסידיו היה בא במגע אינטימי אתם. המגע הזה בא לידי ביטוי בכך שהרבי היה מחלק להם את המזון באופן אישי. הטיש מסמל קהילתיות חזקה הנטועה במסורת.

 

עיצוב גרפי: גלית קורן

מציאת שם לחברה העוסקת בתיקונים, התקנות ומכירת מערכות מים מתקדמות

הערכים המובילים:

  • שם באנגלית שיהיה לו ניחוח אוניברסלי
  • שיקוף של שם המשפחה עם תחושה של חברה גדולה
  • דגש על השירותים כדי שלא ייווצר בלבול לגבי מה העסק עושה

 

השם הנבחר:

ELZAM. SMART WATER TECH

שירות ושיווק | ברזים, ניאגרות, טוחני אשפה

 

הרעיון העומד בבסיס השם הוא לשמור מצד אחד על הצביון המשפחתי ומהצד השני לתת את התחושה של חברה גדולה, חדשנית ומתקדמת.

 

עיצוב גרפי ומיתוג: סטודיו שרון לרמן

התקשרו אלי עוד היום ואמצא עבורכם את השם הנכון והמתאים ביותר 052-2243577