העסקים שמצאתי שם עבורם

מציאת שם לעסק, היא אף פעם לא משימה פשוטה משום שמעורבים בה רגשות רבים.

אנחנו כל כל מתרגשים מהעסק החדש ומהחלום שלנו שעומד להיוולד, עד שאנחנו רוצים שהכל יהיה מדויק ומושלם. אבל מה שקורה לא פעם זה שאנחנו מתבלבלים כל כך שאין לנו קצה חוט. לכן כדאי לערב בתהליך אדם חיצוני ומקצועי עם הבנה וידע כיצד לעשות את התהליך נכון והכי חשוב אפקטיבי, כך שבסופו של התהליך תצאו עם שם מדויק שישקף בדיוק את העסק שלכם, את המהות שלו והערכים המנחים אותו. 

אז הנה כמה דוגמאות לעסקים שעזרתי להם למצוא שם

מציאת שם למרכז מבקרים

מציאת שם למרכז מבקרים המבקש להאיר את שורשי הזהות היהודית באמצעות חוויה אינטראקטיבית. 

המרכז הוא חלק מבית חב״ד באשדוד.

 

הערכים המובילים:

  • מסורת ותרבות יהודית עתיקת יומין
  • הענקת נקודת מבט רעננה על המקום והדת של היהודים
  • הענקת שייכות לכל המבקרים
  • מקום מזמין ומקרב לבבות

השם הנבחר:

מְאוֹרוֹת

מרכז מבקרים חווייתי לסיפור היהודי

הרעיון העומד בבסיס השם הוא, מצד אחד מוטיב האור החוזר על עצמו במסורת היהודית (מבלי להשתמש בשמות קיימים)  ומצד שני שם הלקוח מהתורה.

 

עיצוב גרפי: סטודיו ענת פרידמן

קישור לאתר מרכז מאורות

מציאת שם לסטארט-אפ ישראלי שפיתח כדור לטיפול בדיכאון וחרדות ללא תופעות לוואי

הערכים המובילים:

  • ללא תופעות לוואי
  • נחקר קלינית
  • מתאים לקהל בטווח גילאים מגוון – ילדים, נוער ומבוגרים
  • מיועד גם לשיווק גלובלי לכן השם צריך להיות באנגלית

השם הנבחר:

שם החברה – NOVELSENSE

שם התרופה – NOVELLEXE

הרעיון העומד בבסיס השם הוא להעניק את הגוון של החדשנות ולכן החצי הראשון של השם הוא NOVEL (חדש) והחצי השני – SENSE מדבר על התחושה וההרגשה שתיווצר כתוצאה מהשימוש בתרופה החדשנית. כמו גם מאפשרויות חדשות לחיים שיתאפשרו כתוצאה מהפחתת החרדות והדיכאון.

עיצוב גרפי: סטודיו שרון לרמן

מציאת שם לחנות ecommerce המתמחה במוצרים מעוצבים לתינוקות ולילדים בגילאים 0-5 בהתאמה מלאה ללקוח (קסטומיזציה)

הערכים המובילים:

  • מוצרים מותאמים אישית לתינוק
  • הילד שלך אינו כמו כולם, הוא יחיד ומיוחד
  • שם בלועזית שיתאים בהמשך למכירה לפלח שוק מחוץ לישראל
  • חנות מקוונת ידידותית למשתמש

השם הנבחר:

UNIKID

Unique kids, Unique design

הרעיון העומד בבסיס השם הוא להדגיש את הייחודיות של הילד, כך שמי שנכנס ורואה את השם מבין מיד שמדובר כאן במוצרים ייחודיים לילדים ייחודיים. השם נבנה מהלחמה של שתי המילים: unik+kid

 

 

קישור לאתר UNIKID

מציאת שם לעסק בתחום טיפולי יופי

הערכים המובילים:

  • רואים את הלקוחות ומעניקים להם הרגשה שיש עם מי לדבר
  • משפחתיות, חום
  • ייחודיות ואיכות כמו בבוטיק

השם הנבחר:

 

BEAUTIQUE

By Ariela Avidor

השם נולד מחיבור של שתי מילים Beauty + Boutique והופך את המששמעות לאחת, כפי שעלה מהערכים המובילים, מקום של יופי שהוא בוטיקי במובן של אינטימי ומעניק תחושה שכל אחד ואחת מיוחדים כשהם נכנסים למקום.


עיצוב גרפי: גלית קורן

מציאת שם לקונדיטוריה ישראלית-יהודית הנמצאת בנאפה וואלי, קליפורניה

הערכים המובילים:

  • כמו בבית – טעים, פשוט וטרי
  • חיבור בין מסורתי למודרני/עכשווי
  • ארץ ישראל פוגשת את נאפה וואלי
  • נוסטלגיה
  • שורשיות
  • קיבוץ גלויות – מתכונים מסביב לעולם
  • השפעות מבחוץ: עמים, קהילות, עדות
  • הערכים הרלוונטיים: | נוסטלגיה | שורשיות | השפעות מבחוץ | קיבוץ גלויות

השם הנבחר:

THE TISH.NAPA

PASTRY CHEF

הרעיון העומד בבסיס השם נלקח מההיסטוריה היהודית.

הטיש (שולחן) היה מאפיין בולט של החסידות מעין כינוס קהילתי בצורת ארוחה פולחנית שבמהלכה הרבי שהחזיק את בית ׳החצר׳ וחסידיו היה בא במגע אינטימי אתם. המגע הזה בא לידי ביטוי בכך שהרבי היה מחלק להם את המזון באופן אישי. הטיש מסמל קהילתיות חזקה הנטועה במסורת.

עיצוב גרפי: גלית קורן

מציאת שם לחברה העוסקת בתיקונים, התקנות ומכירת מערכות מים מתקדמות

 

הרעיון העומד בבסיס השם הוא לשמור מצד אחד על הצביון המשפחתי ומהצד השני לתת את התחושה של חברה גדולה, חדשנית ומתקדמת.

 

 

עיצוב גרפי ומיתוג: סטודיו שרון לרמן

הערכים המובילים:

  • שם באנגלית שיהיה לו ניחוח אוניברסלי
  • שיקוף של שם המשפחה עם תחושה של חברה גדולה
  • דגש על השירותים כדי שלא ייווצר בלבול לגבי מה העסק עושה

 

השם הנבחר:

ELZAM. SMART WATER TECH

שירות ושיווק | ברזים, ניאגרות, טוחני אשפה

מציאת שם לעסק העוסק בתחום תשתיות קלות - חפירה, פינוי ופיתוח גינות

הערכים המובילים:

  • ביצוע עבודות קטנות באמצעות טרקטור מיני-מעמיס
  • קהל לקוחות שבתוכו גננים ואנשים פרטיים
  • שם בעברית 
  • שירות ייחודי

השם הנבחר:

טְרַקְטוֹרמֶן

פינוי | טיטוא | פיתוח

הרעיון העומד בבסיס השם נולד לאחר שיחה עם בעל העסק, קיבוצניק שורשי, בעל חוש הומור ואהבה לסוג העבודה שהוא עושה ולטרקטור מיני מעמיס עמו הוא עובד.

טקרטור-מן הוא מעין ״סופרמן״ כל יכול שמגיע ועושה את העבודה וכשהוא עוזב הכל נקי ומסודר ממש כפי שהלקוחות חולמים שיהיה.

 

 

עיצוב גרפי: סטודיו שרון לרמן

מציאת שם לעסק העוסק בתחום יציקות של פרחים ודברי נוי באפוקסי

הערכים המובילים:

  • ביצוע יציקות אפוקסי באופן ידני, אחת אחת
  • רצון לשמר רגעים לנצח
  • מוצר ייחודי 

השם הנבחר:

SHAKUF

לשמר את הרגע

הרעיון העומד בבסיס השם נוצר מתוך מחשבה על הויזואליות של המוצר, על התכונות של החומר האפוקסי ועל מה שהן מייצגות. מהשקיפות העומדת בבסיס המוצר נוצר השם והמשחק עם האותיות הלועזיות הפך אותו לאוניברסלי ובניחוח חו״ל.

 

עיצוב גרפי: סטודיו שרון לרמן

מציאת שם לעסק העוסק בתחום תיווך נדל״ן

הערכים המובילים:

  • לאחר שנים רבות של עבודה בתחום בארה״ב, מביאה את הסטנדרט של חו״ל לישראל
  • שירות ייחודי הרואה קודם כל את את האינטרס של הלקוחות 
  • סטנדרטים בלתי מתפשרים

השם הנבחר:

 Signature by Meital Amrami

חתומים על הצלחה

הרעיון העומד בבסיס השם נוצר מתוך מחשבה על החתימה האישית של בעלת העסק על כל עסקה והחותם שהיא משאירה על האנשים.

עיצוב גרפי: סטודיו שרון לרמן

מציאת שם לעסק העוסק בתחום ייעוץ משכנתאות

הערכים המובילים:

  • ידע והבנה בתחום הפיננסיים – בעל תואר בכלכלה
  • מכיר את המערכת הבנקאית מבפנים כמי שעבד בה בעבר
  • בעל יכולת למצוא את הדרכים הטובות ביותר להוזלת המשכנתא
  • מקום שבו ידאגו לאינטרסים שלכם, כמו בבית

השם הנבחר:

 תשואות פלוס

הבית לייעוץ משכנתאות

הרעיון העומד בבסיס השם נוצר מתוך מחשבה על הערך המוסף אותו מביא בעל העסק אל הלקוחות שלו, כמי שמבין את העולם הפיננסי מתוקף היותו כלכלן וכן מכך שעבד בעבר בבנקים ומכיר את העולם הזה מבפנים. 

 

 

 

עיצוב גרפי: סטודיו שרון לרמן

מציאת שם לעסק המתמחה במגוון שירותי IT ופתרונות מחשוב חכמים לחברות SMB

הערכים המובילים:

  • מעניקים שירותי מחשוב, אבטחת מידע, גיבוי מידע וניהול מידע
  • מקפידים לספק ללקוחות שירות יעיל, מקצועי, מהיר ונעים
  • שקיפות מלאה ועדכונים שוטפים תוך כדי תנועה
  • מסייעים להם להמשיך בעבודה רציפה בזמן תחזוקה, גיבוי, ניהול המידע ואבטחתו וכן בזמן תקלות.

השם הנבחר:

 Rainbow Technologies

ניהול מערכות מחשוב לחברות

הרעיון העומד בבסיס השם נוצר ראשית, מתוך רצון הבעלים למצוא שם שאינו מגיע מתחום העולם הטכנולוגי, על מנת לבדל עצמו מהמתחרים. 

 

השם הנבחר משקף את מגוון השירותים אותה מעניקה החברה (כמגוון צבעי הקשת) כמו גם את ייחודיות השירות, הרגישות ללקוחות בניהול המידע הפרטי שלהם והמחשבה על כל פרט במהלך העבודה. 

 

עיצוב גרפי: מיכאל עמרם

מציאת שם לעסק המתמחה בחידוש צנרת ביוב ללא הרס

הערכים המובילים:

  • שירותי חידוש צנרת ביוב ללא הרס
  • שימוש בטכנולוגיות צילום חדשניות
  • אמינות, מהירות, יעילות ומצוינות.
  • עבודה בכל רחבי הארץ.

השם הנבחר:

 ClearTech 

צילום וחידוש צנרת ביוב ללא הרס

הרעיון העומד בבסיס השם הוא שילוב של מה שקורה במהלך העבודה: הראיה המתאפשרת באמצעות המצלמות (Clear) והטכנולוגיות החדשניות בהן משתמשים, המאפשרות לבצע עבודה נקיה מבלי להרוס (Tech)

 

עיצוב גרפי: שרון לרמן

מציאת שם לעסק המתמחה בייעוץ לצמיחה כלכלית לעסקים ומשפחות

הערכים המובילים:

  • ייעוץ כלכלי המוביל לצמיחה
  • שינוי תודעתי הנוצר כתוצאה מהתהליך
  • דגש על התהליך הכולל תכנון, יישום והגעה לרווח 
  • בעל ידע ויכולת הובלת תהליכים 

השם הנבחר:

 NovoMind

לתכנן. להרוויח. לחיות

 השם נוצר מהלחמה של המילים NOVO + MIND 

 

 

הוא משקף את רעיון השינוי התודעתי שעובר האדם לאחר התהליך הייעוצי אותו הוא מקבל והרעיון שלאחר העבודה המשותפת המחשבה משתנה והופכת למחשבה חדשה המסוגלת לייצר צמיחה.

 

 

 

עיצוב גרפי: שרון לרמן

מציאת שם לשמן זית מבית AMOX

הערכים המובילים:

  • דגש על הייחודיות של שמן הזית ואיכותו הגבוהה
  • התאמה למגזר הערבי והיהודי גם יחד

השם הנבחר:

תַאג׳  |  تاج 

 פירוש השם תאג׳ בערבית הוא ״כתר״

הרעיון הוא ששמן הזית הספציפי הזה הוא הכתר של שמני הזית וברחב יותר – ״המלך״ של שמני הזית, מה שמשקף את האיכות הגבוהה שלו. 

השם נכתב בעברית ובערבית גם יחד על מנת לקלוע לשני קהלי היעד.

עיצוב גרפי: גלית קורן

התקשרו אלי עוד היום ואמצא עבורכם את השם הנכון והמתאים ביותר 052-2243577