מילים על מילים

כתיבת תוכן לעסקים וכתיבה שיווקית – כל מה שכדאי לדעת
כתיבת תוכן לעסקים וכתיבה שיווקית – כל מה שכדאי לדעת כתיבה נכונה, טובה ואיכותית יכולה לשנות את הדרך בה הלקוחות הפוטנציאלים שלכם חושבים, מרגישים ופועלים,

3 הסיבות שמונעות מאיתנו לכתוב על העסק שלנו ואיך להתגבר עליהן
סטוריטלינג היא שיטה באמצעותה אתם מספרים את הסיפור שלכם או הסיפור של העסק שלכם, על מנת לייצר הזדהות עם קהל המטרה ולחבר אותו אליכם.

11 טכניקות סטוריטלינג שישדרגו לכם את התוכן השיווקי ויגרמו לקהל לראות דווקא אתכם
סטוריטלינג היא שיטה באמצעותה אתם מספרים את הסיפור שלכם או הסיפור של העסק שלכם, על מנת לייצר הזדהות עם קהל המטרה ולחבר אותו אליכם.

ההבדל בין קמפיין מוצלח לקמפיין כושל – מחקר לקוח
מחקר קהל יעד (או מחקר לקוח) הוא אחד הדברים החשובים ביותר שעסק צריך לעשות לפני שהוא מתחיל לשווק.

איך לכתוב תוכן שיהיה גם מצוין וגם יניע את הלקוחות שלכם לפעולה
בעלי עסקים רבים מאמינים שמספיק שהתוכן בנכסים הדיגיטליים שהם מחזיקים יהיה מצוין וזה כבר יניע את הלקוחות הפוטנציאלים לרכוש את המוצר או השירות שלהם וזו טעות.

דף נחיתה VS מיני סייט מה זה מה ולאיזו מטרה?
ישנם לפחות שני סוגים של דפי נחיתה ולכל אחד תפקיד קצת שונה ולפעמים אנשים מבקשים משהו אחד אבל בעצם מתכוונים למשהו אחר.

5 תובנות לעבודה עם עורך או עורכת או עורך ספרות
אם אתם בתהליך כתיבה של ספר פרוזה או ספר מקצועי, אל תוותרו על עורכת ספרותית וכמובן גם לשונית (או עורך כמובן).

שיווק בזמן וירוס הקורונה – מה עושות החברות הגדולות?
זה כבר ברור שכמעט ואין מדינה שלא נפגעה ממגפת וירוס הקורונה. ובזמן שאנחנו לומדים כיצד להתנהג ומה עלינו לעשות בזמן הזה, מותגים, בעלי עסקים ומשווקים נאלצים להתמודד עם דילמות נוספות- האם לשווק את העסק שלי בזמן כזה ואם כן, איך לעשות זאת?

איך למכור בלי למכור?
בפוסט הזה אני רוצה לתת דוגמאות על הדרך בה ניתן לרתום קהל למותג, שלא באופן של מכירה ישירה. הדוגמאות הללו הן רק טיפה בים של חברות שכבר הבינו שעל מנת למכור יותר, הן צריכות להביא משהו נוסף ללקוחות שלהם.

מה הקשר בין אימוג׳י לשיווק?
כיום, כשאנחנו כותבים מסרון או מייל, השימוש באימוג׳ים מקל על ההבנה של הלך הרוח כי גם אם אכתוב משהו נוקשה ואסיים את המשפט עם אימוג׳י קורץ ומוציא לשון, זה ירכך את כל העניין. אז מה הפלא שהאימוג׳ים הקטנים הללו עם מגוון ההבעות הפכו לסוג תקשורת משמעותי בקרב מליוני אנשים ברחבי העולם?

אסטרטגייה תקשורתית, למה זה טוב ולמי?
העידן שבו אנו חיים מאופיין בתרבות דיגיטלית.
כמעט אין רגע במהלך היום שבו אנחנו לא נמצאים במדיה כזו או אחרת. לכן כיום, בעלי עסקים וחברות מבינים שהם צריכים נוכחות במדיה הזו, על מנת לקדם את השירות או המוצר שלהם.

איך לבנות אתר לעסק שלכם בלי ללכת לאיבוד?
אתם בשלבי הקמת העסק שלכם ועכשיו הגיע הזמן לבניית הנכסים הדיגיטליים שלו ובראשם אתר האינטרנט.
זוהי משימה שאינה פשוטה במיוחד למי שלא מתמצא בעולם הזה.

מיתוג העסק, לא מה שחשבתם!
אצל בעלי עסקים רבים כאשר עולה המילה מיתוג (Branding) מיד המחשבה היא שמדובר על משהו ויזואלי. אולי על לוגו ואולי על עוד כמה מוצרים משלימים. אבל מיתוג הוא עולם ומלואו, הוא איך שנראה ונשמע העסק שלכם מכל הכיוונים ב 360 מעלות

מה בא לפני תוכן?
אתר האינטרנט שלנו הוא חלון הראווה של העסק, הוא תדמיתי ומשמש גם כאחד הכלים השיווקיים שלו, לכן אנחנו כבר מבינים שהטקסט שיהיה כתוב בו, חייב להיות הכי מדויק שיש.

שיווק באמצעות תוכן, איך זה עובד?
בעוד השיווק המסורתי מתמקד בשירות או במוצר עצמו דרך הפצת המידע באמצעים המסורתיים לקהל רחב ולא תמיד ממוקד, השיווק העכשווי מושך את הלקוח אל המידע ומגיע עד ללקוח הספציפי.

איך למצוא שם לעסק, שלב אחר שלב
עבודה על בחירת שם לעסק היא כמו מסע שבו צריך לקלף קצת את השכבות. נדמה שזה קל למצוא שם אבל אם רוצים משהו חזק, צריך לעבוד על זה.

דף פייסבוק עסקי, מי צריך את הבלאגן הזה?
יש המון סיבות למה לנהל דף פייסבוק לעסק שלי אולם לפני שפותחים עמוד עסקי, כדאי לעשות בירור האם זה משהו שהעסק שלי באמת צריך ואיך עושים את זה נכון.

איך לכתוב אודות ולהישאר בחיים?
כתיבה על עצמי תמיד תהיה לא אובייקטיבית וכמו במקרים אחרים בחיים, מלאה בשיפוטיות עצמית. אז איך כותבים אודות נכון? איך עושים את זה וגם מצליחים?

ארבעה כללי עשו ואל תעשו בכתיבה
כשאני כותבת טקסט, חשוב לי שהוא יצא הכי טוב שאפשר. לכן אני מקפידה על כמה דברים שעוזרים לי להפוך אותה לטובה יותר. אז אספתי ארבעה כללים בסיסיים שכאלה שאם תיישמו אותם, מובטח לכם טקסט איכותי.

שגיאות כתיב? זה לא סוף העולם
אני חברה בהמון קבוצות ידע בכל מני תחומי עניין ומכיוון שכך, אני ״פוגשת״ אנשים רבים בעלי דעות שונות ומגוונות. יש משהו שחוזר על עצמו כמעט בכל קבוצה וזה חוסר הסובלנות כלפי אנשים שכותבים בשגיאות כתיב

מתי התוכן הוא מלך?
אם נבחן רגע את המושג ״מלך״, הרי שמלך הוא מישהו מורם מעם, כזה שיכול לחולל שינוי, שיכול להוביל, ולהנהיג, בעל חוכמה וידע. אם אקח את התכונות הללו ואחבר את זה ל ״תוכן״ הרי אלה בדיוק הדברים שארצה שהתוכן יעשה עבור העסק שלי.